핑크 보이 sungmin sorati


핑크 보이 sungmin sorati


Sungmin & Ryeowook-sukira

این اجرامال سوکیراست که سونگمینو ریووک میترکونن اخه اهنگ اوپااوپای دونگهه وایون هیوکو میذارن بعدهم هی میرقصن بعدش سونگمین دیگه خیلی جووووووووووووووگیر میشه نمیتونه خودشو کنترل کنه شروع میکنه باصدای بلند به خوندن پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنین واخرشوحتما ببینین.......

   اینم واسه مهساجون:             download mediafire

                                                            download



نظرات شما عزیزان:

esmat m
ساعت1:33---24 دی 1390
یاد این اهنگ اف اکس پینوکیو افتادم پینوکیوووووووووووووو ریممبر می

Reyhaneh E.L.F
ساعت19:18---16 دی 1390
آخ آخ! عجب چیزی از دست دادم الان وسط درس خوندن اومدم پای نت اگه اینو دان کنم میترسم دیگه نرم سراغش آخر شب حتما دان میکنم مرســــــــــی

sahar
ساعت19:45---9 دی 1390
وااااااااااااااااااای چه ملوس بود
مموش با موموش جیججججججججججل
خداااااااااااا اینا منو فنا کرددددددددددددن
دستت درد نکنه خاااااااااااااااااانمی


مهسا
ساعت19:13---8 دی 1390
نیم ساعته دان شده من اصلا تو حال خودم بودم نفهمیدم الان دیدمش!!
یعنی محشر...
خوشم میاد در مورد رقص مشورت هم میکنن سونگمین که ول کن رقص نبود،نشسته هم ارتعاش داشت
سونگیم در چند ثانیه ی آخر کلیپ...


مهسا
ساعت18:38---8 دی 1390
الان ته هیجااااااااااااااااانممرر رررررررررررسی
دارم میرم دانش کنم!
داشتم نظر بالاییمو میخوندم،دیدم بسی سوتی دادم! منظورم از یووک ریووک بوده
فریباجونم بوووووووووووووووووووووووس


roya
ساعت11:37---6 دی 1390
وای فریبا خیلی کلیپ باحالی بود ، واقعا خوشم اومد . چقدر خوب رقصشو یادگرفته بودن این دو تا خوشملمون ریووکم جوگیز تر از مینی شده بود ، راستی آخرشو دیدی سونگ مین انگار شعر تو گلوش گیر کرده بود ، تا آهنگ تموم شد خودشو خالی کرد بعدم یه نفس عمیق کشید

مهسا
ساعت19:01---5 دی 1390
مرسی فریبا جون!!!
چقدر این ریووک بانمکه!!چقدر این دماغه بهش میاد!!چقدر من دارم دق میکنم!!
راستی نمیشه اون پست اجرای اوپا اوپا رو با مدیافایر یا چیز دیگه ای آپلود کنی؟ از وقتی پست رو گذاشتی تا الان دارم جون میکنم دانلودش کنم این هات فایل با من لج کرده خوااااهش...من یووک میخوام ببینم


atousa.
ساعت18:55---5 دی 1390
مرسی عزیزم...

یعنی باحال که میگن اینه...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: fariba | تاريخ: دو شنبه 8 دی 1390برچسب:superjunior,sungmin,ryeowook,sukira, | موضوع: <-PostCategory-> |